کسب و کار

سئو | طراحی سایت | دیجیتال مارکتینگ در بابل

seo babol

نقش وب سایت در کسب و کار

امروزه بسیاری از افراد خرید خود را به صورت آنلاین انجام می دهند و قبل از خرید هر چیزی با جستجو در اینترنت اطلاعات مورد نیاز خود را به دست می آورند.
در واقع وب سایت به طور همزمان به عنوان مجله و ویترین فروشگاه اینترنتی شما عمل می کند و به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد که شما را در فضای مجازی ببینند و به شما این فرصت را می دهد تا برند خود را به طیف وسیعی از افراد معرفی کنید.

بنابراین یک ابزار عالی برای هر شغلی است. البته برای داشتن سایت نیازی به داشتن محصولاتی برای فروش ندارید. امروزه هر کسب و کار در هر زمینه ای که خدمات ارائه می دهد نیاز به یک وب سایت حرفه ای و کارآمد دارد.

seo babol 2

مهمتر از همه، در بیشتر موارد، مردم یک وب سایت دارند اما نیازی به آن نمی‌بینند زیرا به نظر نمی‌رسد که از وب سایت خود نتیجه بگیرند. دلیل اصلی این امر عدم آگاهی از نقش وب سایت در کسب و کار است. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم شما را با نقش وب سایت در کسب و کار بیشتر آشنا کنیم.

طبق آمار منتشر شده در سال 2019، محبوبیت کسب و کار آنلاین در سراسر جهان افزایش یافته است و انتظار می رود که 13.7 درصد رشد کند، که با توجه به همه گیری ویروس کرونا در سال 2020 به میزان قابل توجهی افزایش یافت. زیرا افراد کم و بیش مایل به خرید از فروشگاه های آنلاین بودند.

اما باید بدانید که صرف داشتن یک فروشگاه اینترنتی موفقیت شما را تضمین نمی کند. یک استراتژی آنلاین خوب مستلزم یک استراتژی خوب است. در واقع، شما باید بدانید که چگونه تجارت الکترونیک می تواند بر کسب و کار شما تأثیر بگذارد تا بتوانید عوامل موفقیت فروشگاه آنلاین خود را بیابید.

جذب مشتری بیشتر با رعایت اصول سئو

یکی از عوامل موفقیت فروشگاه اینترنتی افزایش تعداد مشتریان با کمترین هزینه است. برای این منظور می‌توانید با رعایت اصول سئو در وب سایت خود بازدید بیشتری داشته باشید و جایگاه بالایی در نتایج جستجوی موتورهای جستجوی گوگل کسب کنید و با ارائه محصولاتی که مخاطبان به دنبال آن هستند، تعداد مشتریان خود را افزایش دهید.

seo babol 3

شما باید وب سایتی داشته باشید که نه تنها توسط موتور جستجو قابل جستجو باشد، بلکه یکی از رتبه های برتر باشد و در صفحات اول ظاهر شود. به عنوان مثال، نوشتن شرح دقیق از یک محصول، نه تنها خرید آن را برای مشتری آسان‌تر می‌کند، بلکه احتمال جستجوی آن را در اینترنت افزایش می‌دهد.

بنابراین در هنگام تولید محتوای سایت خود نهایت دقت را به خرج دهید و سعی کنید از کلمات کلیدی مناسب برای معرفی محصولات خود استفاده کنید و در نهایت خواهید دید که محتوای سایت شما برای جذب مشتری بیشتر و موفقیت از فروشگاه اینترنتی بسیار مهم است.

نقش وب سایت در افزایش اعتبار

در عصر دیجیتال امروز، معمولا مشاغل فاقد بدون وب سایت اعتبار کمتری دارند. زیرا مصرف کنندگان می خواهند درباره برند شما بیشتر بدانند. بنابراین، داشتن یک وب سایت می تواند به راحتی اعتماد ایجاد کند و اعتبار شما را افزایش دهد. حتی می توانید از آن برای ایجاد اعتبار از طریق محتوایی که در وب سایت خود ارسال می کنید استفاده کنید. شما باید مطمئن شوید که جدای از رقابت، می توانید از طریق محتوای منحصر به فرد خود به مصرف کنندگان نشان دهید که چه چیزی شما را از سایر مشاغل متمایز می کند.

seo babol 4

بنابراین در این بین، تنها چیزی که بدتر از نداشتن وب سایت است، طراحی ضعیف است. طراحی نامناسب وب سایت می تواند کسب و کار شما را بد جلوه دهد و کاربران به راحتی صفحه شما را ترک کنند. و مطالعات نشان داده است که ۸۸٪ از مصرف کنندگان آنلاین احتمال کمتری دارد که پس از یک تجربه بد به سایت بازگردند.

یک سایت حرفه ای با طراحی خوب نه تنها فضایی برای دعوت از بازدیدکنندگان شما فراهم می کند، بلکه باعث ایجاد اعتماد بیشتر در مشتریان می شود. وب سایت شما بازتابی از کسب و کار شماست، بنابراین اگر می خواهید تأثیر خوبی بگذارید و نقش وب سایت را در تجارت خود ببینید، حتما از یک طراح حرفه ای کمک بگیرید.

چه شرکتی برای طراحی سایت در بابل انتخاب کنم ؟

آمارد وب با داشتن رزومه‌ای قوی و همچنین برخورداری از برنامه‌نویسان حرفه‌ای‌ و نظر مساعد مشتریان، یکی از بهترین شرکت‌های طراحی سایت در بابل است.

از مهمترین تخصص‌‌های شرکت، طراحی سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی با گرافیک زیبا و کاربرپسند، قیمت مناسب، امنیت و پشتیبانی عالی و همچنین طراحی واکنش‌گرا می‌باشد.

هزینه طراحی سایت

هزینه طراحی سایت کاملاً متغیر بوده و بسته به امکاناتی که کارفرما نیاز دارد ممکن است تغییر کند.

اما به صورت پایه این هزینه‌ها در جدول ذیل مشخص شده‌اند:

سایت شخصی/پزشکی سایت شرکتی سایت چند منظوره و فروشگاهی (پیشرفته) سایت خبری و املاک
قیمت پایه ۴/۹ میلیون تومان ۶/۹ میلیون تومان ۹/۹ میلیون تومان ۸/۹ میلیون تومان

مزایای سوشیال مدیا مارکتینگ

۱- مشتریان شما در شبکه های اجتماعی هستند

اگرچه این ممکن است بدیهی به نظر برسد، تأثیر آن را دست کم نگیرید. گسترش شبکه های اجتماعی به حدی است که بیش از ۲ میلیارد نفر به طور منظم فعال هستند و اکثر این افراد روزانه ۳ تا ۴ ساعت را صرف گشت و گذار در این شبکه ها و دنبال کردن پست ها و تبلیغات مورد علاقه خود می کنند.

seo babol 5
بیایید یک محاسبه سریع ریاضی انجام دهیم. اگر فرض کنیم اکثر افراد ۸ ساعت در روز می خوابند و ۱۶ ساعت بیدار هستند و با در نظر گرفتن زمانی که در شبکه های اجتماعی می گذرانند، می توان گفت که هر فرد به طور متوسط ​​۲۵ درصد از وقت خود را در شبکه های اجتماعی می گذراند. و این به بیش از یک چهارم زندگی آنها می رسد. بنابراین این کتاب ساده تأثیر اجتناب ناپذیر رسانه های اجتماعی را بر زندگی مردم و البته بر تجارت شما نشان می دهد.

۲- بازاریابی شبکه های اجتماعی راهی برای گرم کردن مشتریان شما

هیچ چیز بدتر از این نیست که با یک مخاطب سرد یا افرادی که قبلاً با برند شما تعامل نداشته اند نیست. دیجیتال مارکتینگ با ابزارها و تاکتیک‌هایی درها را به روی کسب‌وکار شما باز می‌کند که گرم کردن مخاطبان جدید برای کسب‌وکارتان را آسان می‌کند.

seo babol 6
اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی به شما این امکان را می دهند که از محتوا برای ارتباط با مخاطبان بالقوه و رسیدن به آنها استفاده کنید. اگرچه جلب توجه افراد سخت است، اما به راحتی می توانید با محتوای جذاب آنها را جذب کنید. به عنوان مثال، ایجاد یک ویدیوی تبلیغاتی جالب در اینستاگرام می تواند مردم را نسبت به شرکت و برند شما بیشتر آگاه کند.

۳- ایجاد رابطه قوی تر و افزایش اعتماد

اگر فکر می کنید که بازاریابی شبکه های اجتماعی فقط مربوط به فروش و تبلیغات است، در اشتباه اید. اولین و مهمترین هدف بازاریابی رسانه های اجتماعی ایجاد یک رابطه قوی و پایدار با مشتریان است. به عنوان مثال، اگر چیزی را در اینستاگرام یا شبکه اجتماعی دیگری به اشتراک می گذارید، به سوالات و نظرات مربوط به آن پاسخ دهید.

به جای فروش محصولات یا خدمات خود، می توانید به سادگی از فالوورهای شبکه های اجتماعی خود در مورد محصولات خود سوال کنید. به این ترتیب با مخاطبان خود اعتماد ایجاد می کنید و نشان می دهید که چقدر به نیازها و نظرات آنها اهمیت می دهید. محتوای عالی همچنین نشان می دهد که تجارت شما قانونی است.

seo babol 7

بنابراین، مانند طراحی سایت، هر صفحه شبکه اجتماعی نیز به عنوان فضایی برای تعامل مستقیم شما با مخاطبان و مشتریان در نظر گرفته می‌شود که به عمیق شدن رابطه آن ها با برند شما کمک می‌کند. پس نه تنها به افراد بسیار بیشتری دسترسی دارید، بلکه محیطی را ایجاد می‌کنید که منجر به ایجاد و افزایش اعتماد مشتریان می‌شود.

۴- زیر نظر داشتن رقبا

چیزهای زیادی برای حضور رقبای شما در شبکه های اجتماعی وجود دارد، به خصوص اگر به تازگی در رسانه های اجتماعی شروع به کار کرده اید و ایده های خوبی در زمینه‌‌های شناسایی وجود دارد. شرکت های پیشرو همیشه به رقبای خود نگاه می کنند تا ببینند از چه روش هایی برای جذب بیشتر استفاده می کنند. آنچه را که رقبا انجام می‌دهد، مشخص می‌کند.

seo babol 8
۵- مقرون به صرفه بودن

بازاریابی رسانه های اجتماعی احتمالاً مقرون به صرفه ترین و همه کاره ترین راه برای تبلیغ یک تجارت است. در مقایسه با روش های بازاریابی سنتی، بازاریابی اجتماعی هم دامنه بیشتری دارد و هم هزینه کمتری دارد. ایجاد پروفایل در اکثر سایت های شبکه های اجتماعی رایگان است. حتی اگر گاهی اوقات بخواهید از تبلیغات پولی برای رونق کسب و کار خود استفاده کنید، باز هم هزینه بسیار کمتری نسبت به روش های دیگر دارد و اگر این کار را درست انجام دهید، شانس شما برای کسب سود چندین برابر هزینه تبلیغات است.

seo babol 8

دلیل قیمت پایین شبکه های اجتماعی البته تعداد زیاد کاربران و عدم تبلیغات در آنهاست. اما این در حال تغییر است و تعداد افرادی که بازاریابی خود را از طریق رسانه های اجتماعی انجام می دهند روز به روز در حال افزایش است. در نتیجه هزینه تبلیغات در سال های اخیر اندکی افزایش یافته است. پس اگر صاحب کسب و کار هستید، هر چه زودتر فعالیت های شبکه های اجتماعی خود را آغاز کنید تا با کمترین هزینه برند خود را به دیگران معرفی کنید.

۶- بازاریابی در شبکه های اجتماعی بسیار هدفمند

بازاریابی رسانه های اجتماعی فقط یک روش جدید تبلیغات نیست، بلکه یک استراتژی بسیار مفید است که می تواند به شما در دستیابی به تبلیغات هدفمند کمک کند. هر پلتفرم اجتماعی بزرگ، داده‌های زیادی از کاربران خود ثبت می‌کند و این اطلاعات باعث می‌شود که تبلیغات شما با علایق و نیازهای کاربران شما هماهنگ باشد.

seo babol 9

شبکه های اجتماعی اطلاعاتی مانند آنچه کاربران دوست دارند یا دوست ندارند، متاهل یا مجرد، محل کار، غذای مورد علاقه و بسیاری موارد دیگر را دریافت می کنند. با استفاده از این داده ها، می توانید افرادی را در آگهی خود هدف قرار دهید که احتمالاً به آنچه ارائه می دهید علاقه مند هستند.

این سطح از دقت چیزی است که بازاریابی رسانه های اجتماعی را بسیار منحصر به فرد می کند. این روش بازاریابی به صاحبان مشاغل و برندها اجازه می دهد تا با افراد مرتبط با محصولات خود ارتباط برقرار کنند و روند خرید آنها را بسیار آسان تر می کند. حتی اگر قصد راه اندازی یک کسب و کار آنلاین را دارید، علایق کاربران در صفحه وب شما نیز می تواند به شما در طراحی سایت فروشگاهی کمک کند.

در یک نگاه

داشتن یک وبسایت صرف نظر از اینکه شما مشغول چه کسب و کاری هستید می‌تواند منجر به رشد تصاعدی درآمد شما گردد. هزینه راه‌اندازی یک سایت اینترنتی خیلی کمتر از کسب و کارهای سنتی است اما مزایایی که کسب و کار آنلاین دارد به مراتب بیشتر از کسب وکارهای فیزیکی و سنتی می‌باشد. برای سفارش طراحی سایت در آمل یا دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید.

سؤالات متداول

سئوی سایت چقدر اهمیت دارد؟ اگر سئوی سایت شما خوب باشد احتمال رسیدن شما به صفحات اول گوگل افزایش می‌باشد؛ این امر سبب بیشتر دیده شدن سایت شما توسط کاربران می‌گردد.

آیا همه هزینه‌های طراحی سایت ابتدا باید پرداخت شود؟ خیر، پس از عقد قرارداد بخشی از مبلغ توافق شده از کارفرما دریافت می‌گردد.

آیا سایتی که شما طراحی می‌کنید در موبایل هم به خوبی نمایش داده می‌شود؟ بله، تمامی سایت‌های طراحی شده بوسیله شرکت ما واکنش‌گرا (Responsive) بوده و در تمامی صفحه‌ نمایش‌ها اعم از موبایل، تبلت، لپ‌تاپ و … به درستی نمایش داده می‌شوند.

آیا پس از تحویل سایت، پشتیبانی هم انجام می‌دهید؟ بله، به صورت رایگان به مدت یکسال این پشتیبانی توسط تیم فنی شرکت انجام می‌گیرد.

چرا شرکت شما را برای طراحی سایتم انتخاب کنم؟ مجموعه ما با طراحی سایت در آمل توانسته برای بسیاری از شرکت‌ها و فروشگاه‌های معتبر، سایت و فروشگاه اینترنتی با کیفیت عالی طراحی کند.

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *