دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ و محتواسازی

  • یادگیری اصول ورود به بازار دیجیتال
  • الگوریتم‌های هوش مصنوعی اینستاگرام
  • تکنیک‌های افزایش تعاملات عمیق
  • راه‌کارهای تحلیل رقبای آنلاین
  • مراحل ساخت پیج بیزنسی حرفه ای
  • آموزش تولید محتوای چندرسانه ای
  • منابع دانلود عکس، ویدیو و موزیک
  • موضوعات ارزش آفرینی محتوایی

برای ثبت نام در دوره حضوری روی دکمه بزنید

  • توضیحات و راهنمای دوره دیجیتال مارکتینگ و محتواسازی
  • یادگیری اصول ورود به بازار دیجیتال
  • الگوریتم‌های هوش مصنوعی اینستاگرام (با درک درست از الگوریتم ها میفهمیم این شبکه ها بر چه اساسی پست ها را به مخاطبین نشان می دهند و با تسلط بر آنها می توانیم محتوای خود را در معرض نمایش افراد بیشتری قرار دهیم.)
  • راه‌های ورود به اکسپلور ( اکسپلور کمک می کند محتوای شما به افرادی که شما را فالو ندارند نمایش داده شود تا به این صورت فالور جدید بگیرید )
  • تکنیک‌های افزایش تعاملات عمیق ( اینجا یاد می گیرید که چطور مخاطب را بیشتر درگیر کنید تا تمایل داشته باشد صفحه شما را مدام چک کند، به شما پیام دهد و اعتماد کند تا از محصول و خدمات شما استفاده کند. )
  • راه‌های تحلیل رقبا (با بررسی نقاط ضعف و قدرت رقبا می بینید که در چه سطحی هستید تا نکات مثبت آونها را پیاده کنید و از اشتباهاتشان اجتناب کنید. )
  • مراحل ساخت پیج بیزنسی حرفه ای (ساخت پیج حرفه ای یک سری اصولی دارد، مثل لوگوی جذاب، اسم مناسب، بایوی تاثیرگذار و راه های ارتباطی هدفمند)
  • همه مراحل تولید محتوای چندرسانه ای (در این بخش همه ابزارهایی که برای ایجاد محتوای جذاب و تاثیرگذار نیاز باشد را به شما یاد میدهیم، مثلا فتوشاپ و پریمیر که 2 تا از بهترین و قدرتمندترین نرم افزارهای ساخت پست، ویرایش تصویر و ویدیو هستند.)
  • منابع دانلود عکس، ویدیو و موزیک (برای کارتان منابع رایگانی را معرفی می کنیم و به شما یاد می دهیم از آنها دانلود کنید و دیگر معطل این نباشید که عکس از کجا تهیه کنیم، و یا چه موسیقی برای پست بگذاریم. )
  • موضوعات ارزش آفرینی محتوایی با مثال کاربردی (اینکه هروز از محصول و خدمات خود عکس بگذارید حوصله کاربر را سر می برد. من به شما 10 ها روش جدید برای ساخت پست های جذاب را آموزش می دهم. )
  • ضبط ویدئو به روش حرفه ای اما با امکانات ساده
  • آموزش کار و ویرایش ویدیو با نرم افزار ادوبی پریمیر
  • آموزش کار و ویرایش تصاویر با نرم افزار ادوبی فتوشاپ

(فتوشاپ و پریمیر 2 تا از بهترین و قویترین برنامه های ادیت و تولید عکس و ویدیو هستند که کار با آنها را برای ساخت پست های حرفه ای کامل به شما آموزش می دهم. )

  • ضبط ویدیو و صدای حرفه ای
  • کاهش حجم ویدیو
  • استفاده از منابع آنلاین
  • هزار عدد عکس لایه باز (که در فتوشاپ قابلیت ویرایش و سفارشی سازی دارد)
  • این قالب ها برای پست، استوری و هایلایت و مناسبتی طبقه بندی شدند
  • 100 ها موزیک بدون کپی رایتی
  • هزاران عکس و ویدیو برای تولید محتوا
 
  • با گذراندن این دوره دیگر هیچ نیازی به استخدام ادمین ندارید چرا که خودتان تمام اطلاعات تئوری و عملی مورد نیاز را کسب می کنید.

تمامی دوره های مجموعه آمارد آکادمی به همراه پشتیبانی 3 ماهه ارائه خواهند شد به این صورت که اگر در انجام و پیاده سازی هر یک از گام های این دوره به مشکلی برخوردید، کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان به سوالات شما رسیدگی خواهند کرد شما را در مسیر رسیدن به هدف یاری می دهند.

و در آخر این رو نکته رو هم ذکر کنم که هیچ جا چنین پکیج خاصی که ترکیبی از منابع آماده، ربات های انحصاری و ترفندهای خاص اینستاگرام باشه رو نمیتونید یکجا پیدا بکنید ما تو چند سال اخیر بهترین و به روزترین دوره های آموزشی و ابزارها رو بررسی کردیم. و در کنارش تجربیات اعضای تیممون رو مستند کردیم تا محصول متفاوتی رو در اختیار شما قرار بدیم که قطعا میتونه تو هر مرحله ای که باشید، چه قصد ورود به بازار دیجیتال رو داشته باشید، چه از قبل در این بازار ورود کرده باشید، به شکل حیرت انگیزی به روند رشدتون شتاب بدهد.

این دوره شامل بیش از 100 مبحث آموزشی می باشد که ترکیبی از مباحث تئوری و عملی است که طی 2 روز آموزشی برگزار خواهد شد.

مرحله اصول :

  • اهمیت حضور و بازار یابی در اینستاگرام
  • اهمیت و مراحل تبدیل فالور به مشتری
  • آشنایی با الگوریتم‌های هوش مصنوعی اینستاگرام
  • پردازش تصویر
  • روش کار و عملکرد الگوریتم‌های اینستاگرام
  • الگوریتم فاکتور علاقه کاربر به محتوا
  • الگوریتم فاکتور زمان در پست
  • الگوریتم روابط کاربران با یکدیگر
  • الگوریتم پردازش تصویر
  • فاکتور های جانبی موثر رشد در اینستاگرام
  • اشتباهات و سوالات پیرامون الگوریتم‌های اینستاگرام

اکسپلور

  • آشنایی با اکسپلور و تحلیل کارکرد آن
  • راه‌های ورود به اکسپلور
  • اهمیت و روش صحیح تگ لوکیشن
  • آشنایی با زیر ساخت‌های اصولی در اینستاگرام
  • اصول رشد در شبکه اجتماعی اینستاگرام

 

زیرساخت – اهمیت رعایت اصول صحیح و ایجاد زیرساخت مناسب برای جذب فالوور و کسب درامد

  • اهمیت تعاملات عمیق در اینستاگرام و تاثیر آن
  • تکنیک‌های افزایش تعاملات عمیق در اینستاگرام
  • آشنایی و بکارگیری اصل موبایل یوزری در رفتار کاربران
  • تکنیک‌های جلوگیری از رفتار خسته‌کننده در موبایل یوزر ها
  • آشنایی و پیاده‌سازی اصل تصویر محوری در جذب مخاطب
  • روش ها و تکنیک های اصل تصویر محوری
  • اهمیت میکرو محتوا (محتوای سریالی)
  • تکنیک های اصل میکرو محتوایی
  • اهمیت پیوستگی و ارتباط محتوا
  • تکنیک های اصول پیوستگی و ارتباط محتوا
  • شناخت اصل داستان پردازی به روش صحیح
  • تکنیک‌های اصل داستان پردازی در اینستاگرام
  • اهمیت اصل مبادلات ارزش
  • روش ها و تکنیک های اصل مبادلات ارزش
  • شناخت و پیاده‌سازی 4P بازار یابی
  • شناخت اصول یک بازاریاب حرفه‌ای
  • اصول ثبات و مداومت در فضای مجازی
  • روش‌های حفظ ثبات و مداومت در اینستاگرام

 

مرحله مخاطب شناسی :

 

  • تکنیکهای دسته بندی مخاطبان
  • روشهای مخاطب‌شناسی
  • آشنایی با روش بازاریابی STP
  • بررسی روش‌های STP در کسب و کار های مختلف
  • استراتژی‌های هدف‌گیری مشتری
  • پیاده‌سازی STP در اینستاگرام
  • استراتژی‌ جایگاه‌یابی در اینستاگرام
  • تحقیقات بازار و مخاطب شناسی در بازار دیجیتال
  • راه‌های تحلیل رقبا در اینستاگرام
  • روش تحلیل رقبا در اینستاگرام

 

مرحله پیج حرفه ای :

  • 5 مرحله ساخت یک پیج بیزنسی حرفه ای
  • نکات مهم در نام گذاری پیج های بیزنسی
  • اهمیت و روش صحیح انتخاب تصویر پروفایل
  • المان های تاثیر گذار در انتخاب و طراحی لوگو
  • روش های ساخت لوگو
  • اهمیت نوشتن اصولی نام نمایشی
  • روش های بایو نویسی و CTA
  • روش های حرفه‌ای اطلاعات تماس

مرحله محتوا سازی

  • اهمیت محتوا سازی در اینستاگرام و تفاوت آن با بیزنس آنلاین
  • بررسی مراحل تولید یک محتوا در اینستاگرام به روش اصولی
  • انتخاب موضوعات محتوایی
  • انتخاب موضوع تولید محتوای ارزشمند
  • تدوین ماموریت و چشم انداز محصول و خدمات در اینستاگرام
  • اهمیت پیدا کردن عکس خوب با توجه به استاندار های اینستاگرام
  • معرفی انواع گروه ها و تم های عکس ( وکتور ، عکس و … )
  • شناخت انواع سبک های عکس برداری جهت انتخاب عکس
  • معرفی منابع برای پیدا کردن و دانلود عکس
  • روش دریافت عکس های پولی سایت های خارجی به صورت رایگان با کیفیت عالی
  • روش های تولید عکس نوشته
  • نکات مهم کاربردی در پست عکس
  • نکات مهم و کاربردی در رابطه با پست ویدو ها
  • معرفی و بررسی انواع پست ویدویی
  • معرفی و بررسی انواع منابع دانلود ویدو برای بازنشر محتوا
  • معرفی و بررسی انواع منابع ویدئو خام برای تولید محتوا
  • معرفی و بررسی بهترین منابع دانلود موسیقی برای پست اینستاگرام
  • معرفی و بررسی انواع نرم افزار های تدوین ویدو
  • معرفی چرخه ساخت ویدو های تاثیرگذار
  • معرفی گوریلا مارکتینگ برای به کار گیری تولید محتوا ویدو در اینستاگرام
  • اهمیت انتخاب موضوع در تولید محتوا
  • اهمیت سناریو نویسی در تولید محتوا
  • اصول کاربردی در ضبط ویدو های حرفه ای برای اینستاگرام
  • نکات کاربردی در ویرایش و تدوین حرفه ای محتوا در اینستاگرام
  • روش های کاربردی خروجی و اشتراک گذاری محتوا ویدو با کیفیت
  • بررسی سایر روش های محتوایی بدون تولید محتوا
  • اهمیت تدوین برنامه تولید محتوا بر اساس زمان بندی
  • اصول کپشن نویسی
  • نکات کاربردی برای CTA
  • اهمیت هشتگ گذاری حرفه‌ای در اینستاگرام
  • مقایسه هشتگ ها برای تدوین استراتژی هشتگ گذاری
  • اهمیت زمان بندی برای پست گذاری
  • روش های خودکار سازی زمان بندی ارسال پست ها
  • اهمیت‌ تگ گذاری مکان و افراد

مرحله کامینویتی

  • بررسی اهمیت داشتن کامیونیتی در کسب و کار امروز
  • روش های افزایش کامیونیتی و تعامل برای افزایش فروش
  • بررسی روش های تعامل مستقیم و سریالی برای افزایش کامیونیتی
  • معرفی انواع روش های استوری کردن
  • معرفی ایده های جذاب برای استوری سازی
  • اصول صحیح و کاربردی هایلایت ها
  • روش های بهینه سازی هایلایت ها
  • اهمیت و شناخت اصول لایو در اینستاگرام
  • نکات مهم در رابطه با برگزاری لایو
  • اهمیت نظر سنجی برای رشد کسب و کار و مخاطب
  • آشنایی با اصول نظر سنجی برای بهبود کسب و کار اینستاگرامی و برندینگ
  • اهمیت برگزاری مسابقه
  • انواع روش های برگزاری مسابقه در اینستاگرام
  • نکات اصولی و روش تبادل برای افزایش مخاطب و فروش
  • روش های تبلیغات هدفمند برای پیج اینستاگرامی
  • اهمیت شناخت و بکار گیری گروه های مرجع
  • روش های انتخاب و ارتباط با اینفلوئنسر

 

  • اهمیت و آشنایی با روش های فروش محصول و مذاکره با مشتری
  • اهمیت و روش های پاسخ به کامنت ها در پست های اینستاگرامی
  • آشنایی با انواع روش های فروش محصول به صورت آنلاین
  • آشنایی با روش های قیمت گذاری و تخفیف برای افزایش فروش
  • آشنایی با های حمل و نقل و سرویس های ارسال محصول
  • بررسی منابع مطالعاتی برای آپدیت شدن در زمینه بازاریابی در اینستاگرام
  • جمع بندی و برگزاری آزمون پایان دوره ( در صورت نیاز )

شما پس از شرکت در این دوره تمام اطلاعات مورد نیاز برای مدیریت کسب و کار در فضای مجازی را به طور کامل فرا خواهید گرفت. حال می توانید از این دانش برای مدیریت کسب و کار خود در فضای مجازی بهره ببرید و یا به عنوان ادمین شبکه های اجتماعی به سایر کسب و کار ها ارائه خدمت کنید.

این دوره به صورت فشرده اما کاملا عملی و موثر در 2 روز متوالی برگزار خواهد شد. به طور ایده‌آل جلسات از ساعت 9 صبح آغاز می شود و تا 8 شب به پایان میرسد. در این بین زمان صرف ناهار، میان وعده و استراحت نیز در اختیار شرکت کنندگان محترم خواهد بود.

محل اقامت شرکت کنندگان عزیز ما در هتل 4 ستاره المپیک شمال خواهد بود. محیط بسیار لوکس همراه با امکانات رفاهی از جمله رستوران و استخر برای شما فراهم خواهد بود.

محل برگزاری دوره های آموزشی نیز در ساختمان مرکز نوآوری و کارآفرینی بین المللی شمال برگزار خواهد شد.

عمده شرکت کنندگان این دوره نیازمند دانش زمینه ای خاصی نیستند. تنها کافی است آشنایی اولیه با شبکه های اجتماعی، کار با موبایل و کامپیوتر را داشته باشید.

بله، از آنجایی که آموزش های عملی ما بر روی موبایل و کار با نرم افزارهای ویندوزی است، بسیار کاربردی و بهتر خواهد بود اگر لپ تاپ و گوشی موبایل نسبتا به روز همراه خود داشته باشید.

شرکت کنندگان در پایان این دوره چندین مدرک پایان دوره دریافت خواهند کرد.

  1. گواهی پایان دوره دیجیتال مارکتیگ از آموزشگاه گوگل با کد رهگیری معتبر.
  2. گواهی پایان دوره از مرکز نوآوری و کارآفرینی بین المللی شمال.
  3. تاییدیه شرکت در دوره از طرف پارک فناوری.
فرهنگ جعفری

9 صبح الی 12 ظهر

3 بعد از ظهر الی 8 شب

مرکز کارآفرینی دانشگاه شمال

هتل المپیک شمال

11 و 12 دی ماه

عنوان – روز اول
شروع
پایان
اصول ورود به بازار دیجیتال
9:30
12:00
ساخت پیج بیزنسی حرفه ای
15:30
16:30
تولید محتوای چندرسانه ای
16:30
18:30
ارزش آفرینی محتوایی
18:30
20:00
عنوان – روز دوم
شروع
پایان
معرفی و کار کامل با فتوشاپ
9:00
12:00
معرفی و کار کامل با پریمیر
14:30
17:00
شاخت نمونه های عملی
17:00
19:00

دوره جامع دیجیتال مارکتینگ

و محتواسازی به صورت عملی
تومان2800000
تومان 1.800.000 بازاریابی، محتواسازی و رشد در شبکه های اجتماعی
  • ثبت نام و خرید ویژه
آمارد آکادمی